Vi er inde i en fantastisk udvikling med stor vækst sammen med nuværende og nye kunder. Vil du være en del af vækstrejsen, og vil du sammen med os være en del af Eegholm Group?

Din hverdag kommer til at bestå af faste men også uforudsigelig og variende opgaver, med en bred kontaktflade til kunder og kolleger.

AUTOMATIC SYD er en arbejdsplads, hvor der er højt til loftet, en uhøjtidelig stemning, og stor fokus på balancen mellem privatliv og arbejdsliv.

Steen Reihnav Hansen, Business Manager

Finn C Nissen Automatic Syd

Servicekoordinator

til AUTOMATIC SYD

En karriere hos AUTOMATIC SYD giver dig muligheder der både inspirerer og udfordrer. I rollen som servicekoordinator håndterer du indkomne serviceopgaver samt tilbud af serviceydelser. Du vil fungere som bindeleddet mellem kunden, serviceteknikeren og projektafdelingen – en vigtig funktion for at vi kan servicere vores kunder til tiden og med omhu.

Du kommer til at indgå i et serviceteam, som består af kørende servicemontører i hele Danmark og en projektafdeling. Du bliver omdrejningspunktet i serviceafdelingen og skal være vedholdende og sikre, at alle opgaver løses samtidig med, at du har stor forståelse for, hvordan en teknikers verden fungerer.

N

Du får ansvaret for

  • personaleledelse af kørende servicemontører
  • planlægning og koordinering af tekniske problemstillinger/serviceopgaver
  • udarbejdelse af tilbud på serviceopgaver
  • at sikre teknisk afklaring, hjælpe med eventuelle ændringer og dokumentation
  • håndtering reklamationer
  • styring af økonomien på projekter
  • at sikre en god dialog med produktionen således at leveringstiden overholdes
N

Forventninger til dig

  • Du er elektriker eller måske har du en overbygning som el-installatør eller stærkstrømstekniker
  • Erfaring med projektering af el-tavleanlæg vil være en fordel, men er ikke et krav
  • Kendskab til normer og tegneprogrammer er en fordel
  • Erfaren bruger af MS Office
  • Højt serviceniveau overfor kunder
  • Flydende i dansk og engelsk
  • Struktureret, tålmodig, overblik
  • Trives med både rutinemæssige, administrative og akutte opgaver
N

Vi tilbyder dig

Et spændende job i en organisation med korte beslutningsveje og med stor frihed til at skabe forandring. Du tilbydes en konkurrencedygtig lønpakke inkl. pension, og vi tilbyder fleksible arbejdstider med mulighed for delvis hjemmearbejde.

Du bliver en del af AUTOMATIC SYD familien, som er passionerede omkring at hjælpe deres kunder og glæder sig til at tage godt imod en ny kollega.

Vi glæder os til at høre fra dig

Ansøgningsfrist er den 1. februar 2022. Vi holder løbende samtaler.

Starttidspunktet er så hurtigt, som muligt. Du sender din ansøgning via vores lukkede rekrutteringssystem, som du tilgår ved at trykke på ”Send din ansøgning”. Vi modtager ikke ansøgninger pr. mail.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Business Manager Steen Reihnav Hansen på telefon 7344 2106.

Vær opmærksom på at kvittering på modtagelse af din ansøgning først kan forventes 3. januar 2022.

Om virksomheden

AUTOMATIC SYD er en del af Eegholm Group der i dag har over 200 ansatte med afdelinger i Sønderborg, Broager og Stettin i Polen. Med styrken i forenede kræfter og en stor vidensbank hører vi til blandt Danmarks største og bredeste tavlebyggere.

I AUTOMATIC SYD udvikler og producerer vi fordelings- og styretavler samt automations- og robotløsninger til industrien, OEM/maskinfabrikanter og tekniske installatører i hele verden. Med salgs- og servicekontorer på Sjælland/Storkøbenhavn og i trekantområdet er vi tæt på vores kunder.

Følg os gerne på LinkedIn.

AUTOMATIC SYD

AUTOMATIC SYD A/S

Smedevænget 4
DK-6310 Broager

Mail: as@automatic-syd.dk
Tel: +45 74 44 91 91